tjugonionde december

image432

började tänka lite på belgien i morse, och fasen vad kul vi hade under den där veckan, vad vi såg saker, vad vi upplevde saker. alla människor vi träffade. saknar det nu faktiskt ..

i alla fall. har kommit fram till att hm har jäkligt fina jeans, i alla fall de som är med i deras &denim kollektion. har hittat ett par fina, squin och världens sötaste svarta blus med blommor på som passar sådär äckligt bra till jeansen. sofia och jag hittade även världens mest  .. tja, opassande skor för tillfället egentligen, men så grymt snygga. kilklackar med guldspännen i blommigt eller denim. blommigt för sofia och denim för mig bestämde vi. dom måste man bara hämta upp någon gång .. hinns inte idag i alla fall, för idag ska jag på 18-årskalas!

nyårsplanerna bestämdes häromdan också, kan inte beskriva i ord hur skönt det känns, haha. det känns som att det alltid blir så att det bestäms typ dan innan vart man ska och jag hatar att inte kunna planera. men nu är det klart i alla fall, det blir stor middag och fest hos en sötnos. det kommer bli så grymt kul. perfekta nyårsklänningen är klar, nu ska jag bara ge mig ut på stan typ imorrn och hitta lite grejer att ha till.

puss!

Kommentarer
Postat av: Jove

vad roligt med nyårsplaner!

2007-12-29 @ 13:28:17
URL: http://hallo.blogg.se
Postat av: Sandra

saknar!!!

2007-12-29 @ 14:53:36
URL: http://zandralicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0