wow, jag har haft otroliga åtta besökare idag

image403

det är verkligen en imponerande siffra. snacka om att jag enbart bloggar för min egen skull, haha. det skulle vara att jag bloggar för mina vänners skull kanske i och för sig.
i övrigt så dödar skolan mig långsamt. jag hade skrivit klart psykologin, trodde jag, men efter att ha pratat med läraren blev det att lägga på en hel del och jag kunde inte alls lämna in arbetet som tänkt .. som tur är har vi fram till jul på oss, men samtidigt - kul att sitta med det där dagarna innan jul. hm. historian ska in imorrn också och den här inlämningen avgör hela mitt betyg. kul värre. känn inte alls nån press, nej då. hade franskaprov igår, tabbade mig totalt och skrev helt fel verbform på en uppgift vilket resulterade i åtta poängs avdrag. om jag inte hade missuppfattat uppgiften skulle jag ha fått mvg istället för vg. surt.
och imorrn har jag psykologiprov också. ungefär en tre månader gammalt. så det måste jag också plugga till.
vilket jag egentligen inte hinner, med tanke på att jag ska ta bussen in till stan om ungefär en fyrtiofem minuter.

håhåjaja. vi får se hur det här går. för övrigt så bestämde jonte och jag enväldigt att vi skulle skita i att köra all i want for christmas is you på avslutningen, men musikläraren lyckades övertala oss och vi hade ett jämförelsevis lyckat rep under lunchen idag. i alla fall det kanske ordnar sig trots allt. så nu är det genrep som gäller imorrn.

fick tillbaks en text vi skrev på svenskan idag och blev ganska besviken ärligt talat. var verkligen grymt nöjd med det men fick ett betyg jag verkligen inte förväntat mig. jag hatar när sånt händer, när man verkligen är inställt på att få ett betyg men får ett helt annat. hjärtat bara åker ner i skosulorna.

nåja. jag får ju fina julklappar i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0