kort och gott people



kan inte minnas när jag skrev senast, men jag har inte gjort så mycket vettigt. sov i lindö i .. öh. inte igår, men kvällen innan det, alltså i tisdags. till onsdags. tror jag. ah, skitsamma. träffade vicky en snabbis innan jobbet då, gick och köpte lunch på lindöhallen och tog massa kort. jobbade, åkte hem och sov. idag träffade jag vicky igen, hon pallrade sitt söta arsle ända ut till åby och här kollade vi på shrek och lagade mat och hade oss. sen åkte jag och jobbade igeeeen och nu sitter jag här. förresten hade jag sjukt kul på jobbet igår. idag hade jag också ganska kul. förutom att det var en jävla gubbjävel som blev astjurig på mig totalt helt utan anledning. ååh blev så grymt irriterad, var så close att bara säga åt honom att gå härifrån, du får ingen mat. det hade varit en syn det. fast så är ju inte mcdonalds policy .. om en gäst klagar ska man be om ursäkt så mycket man bara kan och sen bjuda på nåt och ursäkta lite till, det spelar liksom ingen roll om det är gästen som är totalt dum i huvudet och du inte har ett skit att göra med det personen i fråga klagar på. that's the way liksom. suck it up or quit. ungefär. men idag var jag nära på att bara spy ut all galla över den här personen i fråga. uss.

imoorrn tänkte jag gå en runda på stan och kolla ut lite födelsedagspresenter. ja just fan, imorrn ska jag måla naglarna! för jag är ledig i två dar, whoa!

för övrigt har jag haft samma frisyr i typ tre dar nu, har totalt förälskat mig i den sedan jag upptäckt att jag kan göra den och att det faktiskt blir snyggt. ser ut som ovan, sådär på bilden på andra sidan huvet också och sen är det lita snurrat o grejat därbak. är helt okapabel att göra inbakade flätor, det blir bara utbakade när jag försöker mig på det så jag accepterade någons vilja och gav mig fan på att göra snygga utbakade flätor istället because it looks sooo much cuter :] eller nåt. känns typ som att när jag dör vill jag ha den där frisyren.

aaaah jag har massa mer grejer att göra och klockan är tjugo i ett och jag borde sova för annars kommer jag försova mig imorrn och då kommer inte jag hinna måla naglarna. det tar typ tre år att kolla alla bloggar och grejer som ligger under favoriter. får lägga på ett kål ..

gnatt, om ett tag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0