long time, no seeee

igår fyllde jag åår! det var trevlans. fick världens snyggaste rosametallic bikini, en rödvitrutig blus, smycken, världens snyggaste kofta/jacka, pengar och presentkort. var och åt lunch på sam's krog med mamma och pappa, det är nåt nytt ställe bredvid st george typ, det var ganska gott i alla fall. sen var jag på stan med vicky och handlades upp alla pengar, hehe .. köpte en svart kjol med dragkedja hela vägen ner, en guldtunika, ett par vita tygskor, en korgväska med gulddetaljer och ett par svarta tights. laddade mobilen med pengar också, det var behövligt. sen var pengarna slut typ. fick massa grattissms också, det var trevlans! sen var jag, mamma och pappa och grillade hos familjen leo, efter ett tag kom sofia och vicky också och vi kollade på norbit, haha .. extremt rolig film faktiskt.

annars har jag mest jobbat varje dag och saknat linn som varit i grekland och saknat andra personer som jag inte träffat eller kunnat prata med. men linn är typ på väg hit ut nu och så ska vi umgås, typ baka chokladbollar och så innan jag börjar jobba vid fem. deni!

aaaah jag vill veta hur jag ska jobba i augusti. gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0