måla naglarna när du är riktigt glad

image111

jag har jävligt tråkigt kan jag ju säga. har varit hemma hela idag och hela igår och bara .. inte gjort ett skit. kollat på film. så nu är det dags att göra något lite mer spännande, nämligen måla naglarna. har inte gjort det på jättelänge eftersom man inte får ha nagellack på jobbet (jag mår typ fysiskt dåligt, helt allvarligt) men nu ska jag göra det för jag är ledig imorrn meaning en heeeel dag med nagellack. frågan är bara vilken färg.
nu ska jag äta pizza också tror jag. för mamma åkte till landet förut och pappa orkar aldrig laga mat så han köper jämt pizza vilket har lett till att jag inte tycker om pizza riktigt lika mycket längre även om jag fortfarande självklart tycker om det.
sen ska jag kolla vad det är på tv ikväll. och platta håret. deni.

ps. varför är det alltid pappor som är så lata när mamman i hushållet försvinner och bara köper pizza eller tar med barnen till mcdonalds istället? varför är det aldrig mamman? varför gör aldrig mamman så? stort mysterium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0