tristess

hmm. . man kanske skulle ha svarat när jobbet ringde förut och skulle fråga om man kunde hoppa in idag. men nehej du, tänkte jag, idag ska jag njuta av min lediga dag och vara med mina kära vänner. men vart är dom då? linn ska på stan med sin mamma, sofia jobbar, vicky skulle träffa angelica, andrea är i enköping, bella är i grekland, anna är på nån tennistävling nånstans, mimmi sitter barnvakt, sandra vet jag inte riktigt vart hon är, erik vet jag inte heller vad han gör, osv osv osv .. jag skulle kunna umgås med min familj, men det har jag liksom gjort de senaste två dagarna så jag tror inte det. vill bara åka in till stan nu ju. usch. ska träffa linn och fia ikväll visserligen, det ska bli najs :] but wheere are they now when i need them ..
så nu är frågan. vad gör man?

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har ju gett massvis med tips på vad du kan göra ;)
Vi ses ikväll bejb!

2007-07-02 @ 14:09:49
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0