bli jätteful NU och grensla ett elstängsel!

midsommar var mkt trevligt! lägger upp några bilder sen när jag fört över dom, typ ikväll efter jobbet eller nåt. men trevlans var det i alla fall. hahah. mitt ute i urskogen .. bella och jag såg på dagboken för hundrasjuttioelvte gången. idag ska jag jobba sex timmar .. heelt okej. skönt med rast då. samtidigt känns det onödigt med rast när man får jobba fem timmar utan rast. jag jobbade faktiskt fem timmar och en kvart häromsistens och då var det inte tal om nån rast. visserligen för att jag jobbade över lite, men ändå.
upptäckte att jag ska jobba tio timmar om nån vecka. hmm.
imorrn är jag ledig dock! då hade jag tänkt att shoppa upp min lön och pressa mina föräldrar på pengar så att jag kan köpa shorts och grejer.
för övrigt saknar jag vicky väldigt mycket som fortfarande är i madeira och jag saknar alla andra också. träffas ikväll efter jag slutat jobbat vid sex? call me .. eller, vid närmare eftertanke, näh, don't call me. min mobil är urladdad. i will call you.
så.
nu hade nog jag tänkt och gå och sova i typ två timmar innan jag går upp.
gonatt.

Kommentarer
Postat av: Linn

You called me, darling! :) ^^

2007-06-25 @ 10:06:37
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0