carried away by a moonlight shadow

mja, lite smått oaktiv här är väl bara förnamnet .. men kan til mitt försvar säga att jag jobbat typ varenda dag sen skolan slutade, ungefär. har tittat på mitt schema och kommit fram till att jag bara kommer ha sex helt lediga dagar i juli varav en dag är min födelsedag. fanns en ledig tid då, övervägde om jag skulle jobba då, men så kom jag fram till att nej, jag tänker fanimej inte jobba på min födelsedag. nån måtta får det vara på det. dom andra dagarna .. jaa, vad ska jag göra då?
och yes, ni läste rätt. jag ska till landet. över midsommar. jag plus landet är typ världens sämsta kombination, men nu ska jag i alla fall dit. med mamma, pappa, syster, bror, mormor och morfar plus bella. bella är ju liksom the sunshine i allt det här. om jag hade varit ensam där med släkten så hade jag hellre dött än följt med. men nu ska ju bella med, så det ska bli riktigt trevligt! vi får väl åka in till byn och kolla om dom har nån ravefest på gång där, haha. eller inte. annars ska vi väl mest äta, bada i sjön, kanske fiska (?) och sola om det är fint väder. äta får vi verkligen inte glömma. för det är det som vi kommer ägna ungefär 75 % av vår tid till. vad gör man annars när man är ute på vischan liksom?

förresten så ska vi ha en personalölbrännbollsturnering (puh) med jobbet den 7 juli, haha. ska bli kuulkul. men självklart tänkte inte jag på det när jag bokade ett arbetspass så jag ska jobba till sex då, men jag kommer nog undan i alla fall, för det skulle vara på kvällen .. men stackars dom som måste vara kvar och jobba, haha. däremot så börjar jag jobba nio dan efter såg jag förut, inte lika kul. usch. undrar hur många som kommer vara bakis då ..

annars, ja, vad händer? vicky är på madeira med sin syrra och bor på femstjärnigt hotell, jag jobbar, linn och sofia, dom .. hmm. dom typ tränar eller nåt, haha. linn var i alla fall på gymet i tre timmar (??) häromdan, hur man nu får ihop det. det känns inte som om jag har ett liv längre. typ inget social liv. haha. illa o känna så efter en två veckor på jobbet. men cash blire i alla fall! sen äre ju augusti också.  aeeh. nu ska jag kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0