full rulle

gud. jag är helt totalt slut. har inte haft en lugn stund sen förra .. tisdan typ. jobbat tre dar i rad nu i trettio till trettiofemgraders värme, nio timmar i lördags, sex igår och åtta idag. det tär lite ganska mycket. men måste ändå säga att jag trivs så sjukt bra, alla är så goa och trevliga och jag har verkligen kommit in så bra efter vaddå, typ en och en halv månad? ja, man kan definitivt ha sämre arbetskamrater .. plus att det är roligt också, även om det är jäkligt slitigt så är det alltid nåt att göra och jag trivs med det.
gick från stan ut till lindö igår, så himla skönt, lyssnade bara på massa sommarmusik och gick där i solen .. underbart. åt grillat och senare jordgubbar, massa gott.
och idag har jag bara jobbat hela dagen och jag är heelt .. slut. ska nog äta nåt och sen lägga mig i sängen med chocolate chip cookies och titta på gilmore girls, haha. förtjänar det. och imorrn blir det äntligen sol och bad, efter att jag jobbat tre dar under värsta värmeböljan då man ska vara utomhus ... hopefully?

på tal om ingenting såg jag ett fint halsband här, taken. sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0