last couple of days

 eller  +  = snyggt.

jag vill fortfarande ha det där halsbandet. härifrån. kan inte bestämma mig för vilket som är finast dock, tror jag tycker det högra är finast och så två namn på det, namn ♥ namn liksom. eller det vänstra med namn på, fast tycker det förstör halsbandet lite att man kan ta bort brickorna. njaaah. okej, det högra är finast.
mamma och pappa har varit på landet sen i onsdags och kom hem idag, så jag har varit ensam hemma. jobbade i onsdags, sov själv hemma, sen var vicky här i torsdags, vi hade grymt trevligt. hade inte träffat henne på ett tag eftersom hon varit på madeira så det var skitkul. vi lagade mat och chokladtårta (mitt imellan där nånstans dog vi) och lyssnade på ashög musik och fulsjöng och gjorde såna där grejer som man bara gör när man är ensam hemma. och idag skulle jag ha jobbat men nåt hände. på väg till bussen i lindö så händer nåt med min rygg. så nu kan jag inte stå rakt. eller röra mig i princip. så jag åkte hem direkt och gick och la mig i sängen och nu tvingade jag upp mig och sitter här. kollade på shrek 2 förut, fasen vad jag älskar shrek. skönare snubbe får man ju leta efter. och donkey, haha.

citat av vicky från i torsdags;
- jag vet liksom bara inte om jag pallar att sitta på ett kontor hela dan, jag vill ju bli filmstjärna liksom, men ofta det är möjligt då?!

och så en intressant konversation mellan oss två som lät ungefär så här ..
v: hur mycket skulle du käka den här tuben kaviar för?
j: en tusenlapp tror jag nog att jag skulle göra det för. jaa.
v: ja, för en tusenlapp skulle jag nog också göra det. asså jag skulle göra vad som helst för pengar i princip, you name it bara. så länge nån betalade mig skulle jag fan göra vad som helst. det är frågan om jag skulle mörda nån bara, fast för en miljon .. så .. jaa, lätt.
j: men tänk vilket jävla dåligt samvete och vilken ångest du får sen då?!
v: joo, men samtidigt, om du fick en miljon för att knäppa en gammal tant ..
j: eeeh, jag skulle nog inte göra det.
v: men om det var en riktigt jävlig och dum gammal tant då som hade dalmatiner i källaren som hon skulle göra kalsonger av då? då skulle du väl göra det? jag skulle lätt göra det.

Kommentarer
Postat av: Vicky

tack gumman för att du som vanligt får mig att framstå som någon som har ett IQ på hmm ja..3? ^^

2007-06-30 @ 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0