midsommar

   ska bli denna frisyr   plus denna hårfärg

snart äre småland! hade ju tänkt fixa nåt som vi skulle kunna äta i bilen, typ chokladbollar, men vi hade inget smör .. inget fast i alla fall, bara flytande skit. får se vad jag hinner hitta på. hade ju tänkt hinna duscha också. och jag ska bara hos bella typ kvart över. det blir tight. jaja. som ovan ska jag fixa mitt hår nån gång nästa vecka. ska göra det rakt igen, och klippa nån pageliknande sak, lite uppklippt och förmodligen snelugg, men funderar på hellugg också .. får se. och sen färga det riktigt mörkt, för mitt hår är typ fem nyanser ljusare än vad det är på bilden där uppe nu.
glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: Linn

Piggelin-Pralin, I miss you. Big time! ;(

2007-06-23 @ 14:40:26
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0