namnsmycken




otroligt fina smycken med namn på .. dock (iaf enligt mig) ganska dyra. armbandet längst upp till vänster kostar 899 kr med en namnbricka, om man vill ha det som på bilden tillkommer 349 kr .. man kan välja mellan ljusrosa, vit, lime, svart eller grön färg på pärlorna. halsbandet i mitten där uppe kostar 599 kr, men då får man bara välja på texterna längtar efter er eller längtar efter dig och vill man ha ett annat namn eller text får man betala ytterligare minst 200 kr, från 799 kr blir det då. halsbandet längst upp till höger kostar 799 kr med en namnbricka eller 899 kr med två. armbandet längst ner till vänster kostar 1499 kr med en namnbricka, ytterligare en namnbricka kostar 349 kr. guldhalsbandet går på 5700 kr .. och halsbandet längst ner till höger kostar 699 kr.

måste säga att min favorit bland dessa (med tanke på priset) är halsbandet längst upp till höger. så himla fint med sitt eget namn och sen namnet på den man tycker om .. gillar att halsbandet är så pass unisex också, så att både killar och tjejer kan ha det :] superfint. ge mig, nån?
fast måste säga att guldhalsbandet var aaaasfint också. med sitt eget namn på. men 5 700 kr .. eh. nae.

de här smyckena finns att köpa på den här sidan. namnsmycken.com.

Kommentarer
Postat av: dilo

snygg den guldiga hlasbande var =)
Ha det bra
//Dilan

2007-07-01 @ 18:01:14
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Ulla Thorslund

Lite onödigt dyra kan jag tycka!/My Silver

2007-09-21 @ 21:29:08
URL: http://www.mysilver.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0