så otroligt lyckat

är det att vi måste tömma våra skåp idag. vad ska man göra näsa vecka då? vi har ju inte ens lämnat i alla böcker, jag har liksom bara lämnat in svenska och engelskaböckerna och då återstår det typ tio böcker. så förbannat smart av den som bestämde det här menar jag.
hittade mina nycklar som varit borta i en två veckor förut i alla fall, det var någon som hade lämnat in dom på expeditionen, tack tack tack. så kunde jag öppna mitt skåp också, trevligt. dock har jag tusen grejer i vickys skåp och hon bestämde sig för att skippa samhällen, smartass där. verkligen.


Kommentarer
Postat av: ulrika

Det gör vi kanske ! kul!

2007-06-01 @ 13:44:53
URL: http://colorelle.blogg.se
Postat av: emma

det har stått i maddies blogg jätte många gånger att vi skulle ses vid stationen för att i trädgård fick vi inte vara hade någon sagt till henne. Och vi skrev att mer info kommer i hennes blogg så om du kunde hållit dina ögon öppna och tittat i hennes blogg skulle du inte missat det och du såg väll Tess och alla andra som åkte med ditt tåg stanna på stationen eller?

2007-06-03 @ 09:30:26
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0