stanrunda och klippning

linn var ute hos mig igår, vi skulle ha badat och köpt glass och grejer, men vi kom aldrig så långt .. somnade framför pretty woman, haha. sen har vi flängt runt på stan sen tio och jag har köpt lite grejer .. ett par asgrymma mörka jeans från vero moda, satt som gjutet och till slut blev det en rutig blus från esprit och ett par bruna skinnsandaler från eurosko också. har inte använt mina svarta sandaler från vagabond sen innan avslutningen, eftersom jag bytte skor med linn då och mina skor stått hemma hos henne sen dess och vice versa och vi varit så glömska och aldrig kommit ihåg att ta med oss skorna ..
var hos frisören också, det blev skitbra, är jättenöjd. ganska mycket kortare, hon var tvungen att ta av rätt mycket, men det var lika bra. klippte snelugg också. kollade upp med rakpermanent, det ska tydligen finnas en salong på kungsgatan vid fräcka frökens som gör det. måste dit och kolla pris och allt sånt ..
måste ner på stan igen en sväng dock, har lite mer grejer att göra,
- köpa nåt till bror som fyller år imorrn
- köpa nya hörlurar
- fixa en grej i en affär vid andra sidan filmstaden
- ev. köpa toning, inpackning och värmeskydd och sånt ... men vet inte om jag pallar köpa det nu, kommer bli så dyrt
- köpa smycken på hm

den asfina gröna jackan på åhlens var på rea .. exakt den jag ville ha i våras innan jag köpte skinnjackan, men självklart hittade jag den efter att jag köpt skinnjackan .. och nu känns det något onödigt att köpa en jacka, även om den var på rea .. till hösten liksom?! skulle ha köpt nya svarta tights på gina också, fanns ett par kvar i min storlek, och självklart var dom borta sen när jag kom tillbaks för att köpa dom .. jaja shit happens.
syster ringde precis, ska träffa henne på stan och få min kamera, kanske tar en fika också .. vore trevligt ..
sen ska jag hem och se på morden i midsumer ikväll, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0