typ allt

balen var okej, stressigt, struligt, men i överlag var det trevligt och sjukt kul att se alla fina människor och vackra klänningar .. blev dock så otroligt irriterad på dom som gick och satte sig och åt mitt i allting (inte gästerna alltså) när det var som mest kaos och som mest struligt och dom skulle hjälpa till .. det kan jag säga att vi diskuterade vilt om, vi som faktiskt hjälpte till och försökte ordna upp kaoset och det.
vad var det, först insläpp i två timmar, vet inte hur många gånger jag sa hejsan, biljetterna tack och så kan ni hänga av er därborta och så går ni ner för trappan där sen för fotografering, förmodligen en typ 600 gånger. och sen middag med diverse underhålling, haha shan atci var ju så jäkla skön .. undrar vad lars blomgren tyckte om honom dock, haha .. och sen efter det nån gång kom väl kalle baah i flygeln, strul med typ allt dock, allt var ju försenat och så, menmen. vid tolv kände jag mig ganska så mätt på allting så då ringde jag efter skjuts och åkte hem och la mig. blev väckt sen vid typ halvtre, själva väckningen i sig var inte väldigt trevligt men det var ändå väldigt trevligt och mysigt att bli väckt :)

sen så var lördan mest jobbig. sov hos linn, var allmänt seg, vi skulle ha kollat matchen på o'learys men när klockan var halvåtta var vi fortfarande hemma hos linn så då sket vi i det och stannade hemma och tittade på don't say a word istället. trevligt det med. även om jag somnade i soffan och linn typ fick använda våld för att få ner mig i en säng istället ... och gårdagen spenderades hemma med familjen och syster, grillade och åt paj och så, trevlans. målade naglarna och snacka skit med syster och skulle åkt in och ätit glass också men det hanns inte med.

idag var ju mest helt onödig, liksom morgondagen kommer bli, men självklart måste jag ändå gå för att det är ju så förbannat nödvändigt. fick bara reda på massa betyg och tjafs, fick mvg i samhällen, känns bra, som fia sa, typ mest lättförtjänta betyget ever med tanke på hur lite vi har ansträngt oss det här året. och vg i franska, usch. blev besviken. hon såg det också. speciellt när hon sa att om jag varit där mer hade jag fått mvg. men vad gör man .. och sen vg på första provet i matte b, känns som en bra inledning. och vg på nk-provet när det nu var. orkar inte göra labbarna till nkn nu dock, så det får stå ig på mig över sommarn så skulle peter ändra det till vg i höst när jag lämnat in labbarna .. orkar inte mer just nu bara =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0