when i offer you survival you say it's hard enough to live

212472-73

från cypern. det togs några fina kort där, är för omotiverad för att lägga upp dom .. en annan dag kanske.
känns lite deppigt nu faktiskt. har inte ens nån bra anledning till varför det gör det. det bara gör det. usch usch usch usch. jag vill bara att det ska bli torsdag. orka gå till skolan idag. orka gå till skolan imorrn, till en ännu lika onödig dag som idag. man skulle kunna ligga i en park och sola och äta glass och vara med folk och bara njuta av sommarn och livet istället. men jag måste gå till skolan imorrn?! så sjukt onödigt. på eftermiddan och kvällen ska det göras nåt i alla fall.
nä, nu ska jag gå och titta på film och äta tzatzikichips och försöka muntra upp mig själv. tycker inte om att vara ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0