ännu en glass på halvars

212472-9

bilden är visserligen från igår, då jag, linn, sandra och fia var och käkade glass på halvars. linn och jag var på stan i typ fyra timmar efter det, jag köpte tre toppar och tre armband, är kär i allting typ. var med vicky och fia på halvars sen idag också, mys. underbart väder. igår måste ha varit världens softaste dag ever .. vi åkte i princip, till skolan och käkade massa godis och drog ner till halvars sen. haha. vet inte varför vi ens kom på påsksamlingen. jag kom på det efteråt, hm. vi hade kunnat vara lediga hela dan liksom. menmen. vi var duktiga och kom till påsksamlingen och kollade på de eh .. inte så jättebra musikframträdandena. men esteterna var så sjukt söta, de sjöng håll om mig med nanne grönwall och så hade de rörelser till, hihi.

nu, PÅSKLOV!


Kommentarer
Postat av: maria

Mums :]

2007-03-30 @ 18:42:53
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: Zophieelisabeth

oj, vad du var söt på den bilden!

2007-04-11 @ 20:03:22
URL: http://zophieelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0