bästa helgen på länge

idag mår jag typ bra. bättre än på länge i alla fall. har haft en underbar och riktigt rolig helg, med mest betoning på underbar dock .. fredan var underbar. underbar, underbar, underbar. lördan var jävligt rolig och trevlig, riktigt lyckad fest måste jag säga. mycket trevligt folk. dock fanns det ju några personer man inte vill träffa och gjorde allt för att undvika hela kvällen .. eh .. ingen nämnd, ingen glömd. anyway ..
och igår var också helt underbar. jag längtar. igen, tillbaks. mys. mysmysmassamyspys och jag vill tillbaaks. ville inte åka hem. ville aldrig åka hem. dumma mamma och pappa som tvingade mig att åka hem. sov dock bara typ två, tre timmar i lördagsnatt så jag är fortfarande trött som jag vet inte vad. messade linn och frågade oroligt om man kunde få en psykos av för lite sömn, men hon svarade att jag nog bara var övertrött. hur kan jag ha varit övertrött när jag bara sov några timmar?!
såg en skum film igår också, sanna lögner eller where the truth lies på orginalspråket, med bla kevin bacon, colin firth och alison lohman. den var skum, som sagt. men den var värd att se ändå, för alison lohman är så sjuk vacker.

och tills idag skulle jag ha gjort massa grejer. naturkunskap, franska, samhäll. tror ni jag har gjort det? nä.

och du är så otroligt vacker. du är underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0