icecream for life and trög deluxe

212472-6
ska äta middag nu vid halvsju, och sen träffa bells för en promenad och glassätande, ska bli väldans mysigt och trevligt, har inte träffat henne på jättelänge.

imorrn blir det nog också glass, hoho. ja just det .. snackade nyss med vicky och hon var skitglad över vilken soft dag det skulle bli imorrn, för hon har bara påsksamling, och jag kopplade aldrig riktigt. jag tänkte att jag har gympa och engelska, men så tänkte jag så långt i alla fall att jag nog inte har gympa eftersom jag har påsksamling, men att jag i alla fall har engelska. och under hela samtalet kopplade jag aldrig att jag inte har engelska, trots att vicky babblade på om det. men så nu när vi la på så började jag fundera på varför hon inte har engelska, och då kom jag på att det var för att vi har hål från engelskan nu förutom när vi har det muntliga nationella provet, och så började jag tänka på om jag hade hål också, och så tänkte jag att joomen visst skulle vi ha provet nästa vecka, alltså har jag hål imorrn .. eller? och så tänkte jag till och med att jag skulle ringa sandra och fråga för jag vet att vi är i samma grupp .... och DÅ kommer jag på att jag och vicky är i samma grupp. alltså har jag en precis lika soft dag imorrn som hon har. vaddå trög?

i alla fall .. imorrn blir det då glass igen, för vi ska bara på påsksamlingen och sen bär det ner till halvars för att köpa glass och sen en serious stanrunda och sen ska jag träna. massa mysigt kommer det bli, sitta och äta glass på en bänk i vårsolen med mina darlings, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0