just becåås aj lajk ju såå matchh <3

212472-3212472-2

så, nu bara för att linn var dum och la ut världens sämsta bild på mig på sin blogg så lägger jag ut en bild på henne och fia, även om båda är supervackra på det här kortet. dumma linn, ta bort den där bilden. sandra var skitsöt som vanligt, men neeeeej för i helvete, klipp bort mig eller vafan som helst, bara jag inte är med ..
ska och köpa lite kläder snart. har sett världens sötaste vita tee på gina med röda blommor längst ner, den ska jag ha till mina röda tights och mina converse, maaaah, snyggt. har typ aldrig använt de röda tightsen så det kommer väl till pass.

och nu, hm, nåt slags kodat meddelande här till nåra personer. anta inte massa saker. för då blir det bara massa fel av alltihop. jag är inte en dum eller elak person. så att ni vet. jag är faktiskt jättegullig. så de så. köpte en fisketidning i förrgår till en person. till den ybermysiga personen för han var sjuk så jag tyckte att han förtjänade en fisketidning för att han tycker om det så mycket. men jag var lite kluven där, visste inte om jag skulle köpa en båttidning eller en fisketidning så jag var tvungen att fråga honom. hihi. men sen blev det en fisketidning i alla fall och jag kände mig massajättesupergullig.

nu måste jag gå och ta på mig lite kläder. eller, lite kläder har jag på mig, men måste ta på mig mer. mohaha.

Kommentarer
Postat av: Linn

You can't be serious! Du är alltså ute och shoppar medan vi sitter här och har data. Lika bra för dig kanske eftersom min data fick värsta rycket nyss och började ryka och pysa och shit. It stinks!
BTW så var bilden inte alls ful. Men fine, nu är den borta ;)

2007-03-26 @ 14:05:43
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0