men det var väl fan vad jobbiga saker ska vara

jag hatar verkligen när saker inte går som man tänkt sig eller vill. som typ nu. och jag hade verkligen längtat massor. och så går det inte. usch usch usch usch usch. hatart. men vad ska man göra, jo man rycket upp sig och så kommer man på något annat superduperroligt att göra, som inte är lika mysigt eller underbart på långa vägar men ändå kul. meaning gå på stan med vicky. o fika massor och jättelänge och fönstershoppa. dvs att jag kollar ut grejer jag vill ha och så får jag övertala mamsen och papsen att köpa de sen, haha. nej, men seriöst .. behöver faktiskt lite grejer med färg på considering att hela min garderob är svart typ. hm. hur jag än försöker så slutar det alltid med att jag jämt är svart från topp till tå. jag fattart inte. typ som igår när jag tog ett korallrosa linne under min svarta, vida tee, och först syntes ju linnet liksom, kanten och så, men sen försvann det bara och jag såg inte skymten av det där linnet på hela dan. och då blev jag ju helsvart. eller nej, det blev jag inte alls det, för jag tog ju på mig en chockrosa hood för att färga upp mig lite. då blev det genast bättre och hela dan blev lite gladare.

så ingen kan säga att jag inte försöker vara lite färgglad ibland. även om det inte går så bra alla gånger. vet inte varför jag trivs så bra i svart ärligt talat. och nu är det typ inpräntat i min hjärna, så jag tar bara på mig svarta saker och köper bara svarta saker. usch vad deprimerande. men snyggt. nej men så nu tänkte jag ju då att jag ska köpa lite grejer med färg på. lite våriga saker. typ rutiga blusar och skjortor och ljusrosa och gula klänningar och massa andra pastellfärgade saker. sött. det är ändå en riktigt bra anledning för att köpa nya kläder tycker jag.

igår var superdupertrevlig. tjejerna var här och så käkade vi och kollade på just my luck. och ja just ja, vi satt vid vårat köksbord och snackade i typ tre timmar. fan vad underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0