ny blogg

så. nu har jag gjort en ny blogg. har fortfarande kvar den gamla, men den är numera min privata blogg och jag har bara gett ut användarnamnet och lösenordet till mina närmaste vänner. om du anser dig vara en sån, och inte har fått användarnamnet eller lösenordet, let me know ;) har redan skrivit väldigt mycket privata saker i den bloggen och har kommit på att det inte har varit så smart att låta den vara helt allmän.

anyway. sitter hos linn nu, ska strax gå och duscha och göra mig i ordning, sen är det feest som gäller. trevligt trevligt. massa folk från nvns2 (eller är det nsnv2?) som ska dit, bland annat sele, men sen så ringde en robert och börja snacka massor o yrade, haha. vi bestämde att vi skulle mötas vid nån kyrka, men när linn frågade när så la han på. haha. skön kille.

lite spontana saker såhär .. övningskörde för första gången häromdan, skitkul. hade totalkoll på läget. tyckte jag i alla fall. och tyckte jag var skitduktig. pappa tyckte faktiskt att jag var duktig, hoho. kändes som att jag hade totalkoll på läget konstigt nog. trodde jag skulle få panik o köra ner i diket eller nåt.
och jag köpte min skinnjacka häromdan as well. i wanna marry it, i wanna have babies with it, i wanna sleep with it. ni fattar. jag älskar den. den har blivt typ en del av mig på .. hm, två dar eller nåt.

nej, nu måste det fixas här. ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahahah, "en Robert"!

Alltså, det är ju värsta nostalgitrippen att läsa såhär gamla inlägg.

Kommer du ihåg hur stressade vi var? Vi hade inte ens gått utanför dörren den tiden vi skulle möta dem!

Du lånade mina nya röda pumps som inte ens jag hade använt än och det blev några konstiga svart sträck på dem som fortfarande finns kvar (jag har fortfarande aldrig använt dem, haha).

Jag hade svarta stuprör och en trekvartsärmad tröja i rött, vitt och lila från Vero Moda tror jag som jag egentligen inte tycker om. Har nog inte använt den sedan dess.

Fagge tvingade mig att dricka halsa vodka (jag tror han lyckades tyvärr), när vi skulle hem hittade jag inte min ena svarta sko så vi fick leta jättejättelänge och det var någon blond kille som jag lovade att jag skulle säga till dig hur underbar han tyckte att du var (sa jag det? Om inte, var det nog för att jag tyckte han var helt weird, men bättre sent än aldrig!)

Sen följde du, Klas & Sele med mig hem till porten och sedan när jag ville följa med er ner till centrum där ni skulle bli hämtade, så stoppade ni mig nästan! Ni trodde att jag skulle bli stoppad av våldtäktsmän på vägen hem, var det någon som sa. Jag gick hur som helst in en sväng för att hämta något som du hade lämnat hos mig men ni tyckte visst att det tog för lång tid för Sele ringde och sa något i stil med "Vad äääär du?". Så då skyndade jag mig ut igen och följde er tillslut ner till centrum. Efter att ha sagt hejdå och kramats och allt det där vände jag igen, gick den väldigt ofarliga vägen och kom hem oskadd!



Det var en bra kväll det :)

2008-09-11 @ 21:16:31
URL: http://linnandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0