sommarplaner

212472-4

har trixat lite med designen, var så sjukt trött på bakgrunden och om möjligt ännu mer trött på textstilen .. åtgärdat, anyway, anyhow. får se om jag fixar lite mer med det när jag orkar.
har inte mått jättebra de senaste dagarna, fy fan igår alltså .. jag lovar, hade verkligen migrän hela dagen igår och det gick inte över oavsett hur jävla många tabletter jag tog. så nu är jag hemma. inte bra. har ångest för det. missar historiaredovisningen idag och ls-mötet. jävla skit. helt ärligt .. nae, usch usch usch. inte bra. linn får rapportera till mig sen från ls-mötet ..
det är väldigt vårigt/somrigt ute nu. lite kallt för o kännas helsomrigt kanske, men den där känslan finns ändå där. fy fan vad jag längtar till sommaren. förhoppningsvis kommer den se ut så här

MINA SOMMARPLANER
- äta sjukligt mycket glass, typ äta upp all karlssons kiosks glass
- bada jättejätteycket uppe i sjön och eventuellt på några andra ställen också .. men liksom vart fan då? bor man i åby så badar man i glottern hela sommaren. det bara är så.
- sola och bli brun
- äta massa god mat och grilla mest hela tiden och äta tzatziki varje dag
- vara med mina underbara vänner och flumma runt och skratta
- ha vattenkrig och jag ska få ha vattenslangen
- åka till hultsfred med vicky och röja järnet .. synd bara att vi inte kommer till roskilde, säger bara, the killers .. ni förstår varför vi vill åka så jävla gärna va?
- åka till köpenhamn med tjejerna och ha buskul och gå på tivoli och festa och sola och bada och äta glass och bo på hotell ^^
- vara på landet och sola och bada och äta glass och god mat där
- vara med tjejerna på landet och bo i den lilla stugan och vara uppe hela nätterna och skratta och flumma
- gå på typ varje utebio med folk man känner bra, folk man känner halvbra och folk man inte känner alls och träffa typ tiotusen människor man känner och ha med sig massa filtar och kuddar och en picknickkorg och ligga och mysa hela kvällen
- sitta uppe på en klippa vid glottern på kvällarna och titta ut över den spegelblanka sjön och helst hålla någons hand
- eventuellt följa med linn till norge och äta massa god pizza på den där pizzerian vid hamnen och äta såna där icecones, fast dom heter nåt annat på norska och sola och bada och äta glass
- förhoppningsvis jobba också, fast har inte en aning om hur jag ska få tid till det ärligt talat, men ah, det löser sig .. får göra som vicky gjorde när hon inte ville jobba i travbanekiosken utan ville gå och bada, ringa och säga att jag ska resa utomlands .. eller har blivit störtakutsjuk .. haha
- gå massa promenader överallt med mysiga personer och prata om livet och kärleken och allt och inget
- festa, hoho, det glömde jag nästan bort .. ååh gud vad underbart åka upp till sjön, o tälta, grilla, dricka och umgås och ha det bara ybersuperduperjättemysigt med mysiga och underbara personer
- ÅKA BÅT!!!

som ni förhoppningsvis har märkt (om ni inte har märkt det är ni jävligt tröga ärligt talat) så ska jag sola, bada och äta glass väldigt mycket i sommar. men det är ju liksom det sommaren går ut på, lite ganska mycket faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0