at larnaca

ja, da var man tillbaks i larnaca igen. och jag vet forresten att ni tycker att jag ar skittrog som inte fattar att man visst kan skriva normal svenska nar man ar utomlands, det ar bara att lagga till prickar och ringar och sant, save it, for jag vet det, jag ar bara for lat for att gora det. plus att jag inte ar riktigt saker pa vilka knappar jag ska halla in samtidigt, haha.
men nu ar vi i alla fall i larnaca, mamma, pappa och jag. har sov vi forsta natten nar vi kom ner, for det ligger typ tio minuter fran flygplatsen. efter det akte vi till nan typ stad som jag redan glomt bort namnet pa, varsta turistfallen i alla fall. restaurangutbudet var helt sjukt, det fanns en flintstones (som i fred flintstones) restaurang med helt matchande inredning och hela restaurangen var byggd som en .. jaa, byggnad i flintstonesstaden. det var helt sjukt. dom hade till och med matchande bilar (som sag ut som flintstonesbilarna, ni vet bilarna dom fick igang genom att rulla med fotterna?) som dom korde ut mat i. och sa fanns det pizza hut och mcdonalds saklart. och typ sjuttioelvatusen souvenirbutiker. och nu overdriver jag inte heller.
strander fanns det ocksa ratt gott om, sa vi har solat och badat ratt mkt, nar vadret har varit fint .. annars har vi gatt runt ratt mkt och kollat olika grejer, var och kollade pa nat kloster som lag pa en hog kulle, ratt coolt.
aaaaah och sa har vi gjort typ tusen grejer till men orka dra det nu ...
imorrn aker vi iaf hem, aker till flygplatsen vid tio pa kvallen. ska bli sjukt skont o komma hem.

Kommentarer
Postat av: Linn

Snart, snart, snart Piggelin-Pralinen! Soon we will meet again! (hej kramkalas) :)

2007-05-17 @ 22:31:24
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Jove

skönt o komma hem? du är inte klok.. :D haha och det är roligt att skriva "utlandssvenska" utan å ä ö.. :)

2007-05-17 @ 22:38:26
URL: http://www.hallo.blogg.se
Postat av: fröken Främling

heheh äsch, det är ju svårt att hålla på å lägga till prickar och grejer :P

2007-05-19 @ 06:36:46
URL: http://melankoliskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0