done and what to do

gjort
- naturprov idag (it caught up with me) - gick bra
- uppsatsen franska nationella idag, gick bra
- historiaprov fredan innan cypern, fick tillbaks igår, gick skit
- samhällprov idag, gick bra

att göra
- svenskaprov torsdag, plugga onsdag
- matteprov onsdag, plugga i skolan och ev. plugga lite imorrn
- historiainlämning + redovisning, göra på onsdag och torsdag
- naturinlämning + redovisning, all set, tills fredag
- engelskaläxa, ev. göra på torsdag, om ens det
- ev. nk-läxa? ev. franskaläxa?

som ni ser så är det lite grejer kvar. men kan i alla fall säga så mycket som att jag blev väldigt glad över mvgt på läsförståelsen i franska. med lite tur så bortser hon från mitt kommande ig i hörförståelsen om jag får mvg på uppsatsen och det muntliga också, haha.

sen i eftermiddag ska jag göra hemliga saker ... de ni! en liten sväng på stan hinns nog med också, och ett tidningsinköp, hehehe ..

(jag vet, jag är knäpp)

Kommentarer
Postat av: Linn

Finally you've realized! ;D
Förresten, svenskaprov på onsdag, paintballen inställd :(

2007-05-28 @ 17:24:50
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0