fingernails

212472-27
målar naglarna med mavalas sweety, en av de där nya pastell/neonlacken som kommit, det mest rosa eller vad man säger, längst till vänster av dom nagellacken inne på kicks i linden, ni som bor i norrköping, haha. intresseklubben antecknar liksom .. det blir helt okej faktiskt. inte ofta jag är nöjd när jag målat naglarna, för är en sån jävla perfektionist när det gäller att måla naglarna, det måste bli helt perfekt liksom, ett lika jämnt lager överallt och inga små grejer utanför och sånt .. som ni då förstår så är det sällan jag blir riktigt nöjd med att ha målat naglarna, men jag är faktiskt jävligt bra på det nu efter att ha varit så jävla pedantisk i så många år. även om jag aldrig blir heelt nöjd med att ha målat naglarna. haha. too much information ..
hade np i engelska idag, läs och hörförståelse, det gick bra tror jag .. även om det var hur panikartat och hetsigt som helst bland vår klass när vi hade hörförståelsen, det gick så förbannat snabbt. men det gick nog braaa, ska vi se. sen åt vi chokladbollar också, höhö. mycket trevligt ..

en sväng på stan hanns med också, träffade dea (älskling!) och gick ett tag med henne och kollade upp en grej, lite hemligt sådär. har en väldigt bra ide nu i alla fall som jag är ganska säker på att jag ska köra på. det blir nog uppskattat i alla fall. om inte annat, så är det i alla fall jävligt kreativt och personligt. jag skulle i alla fall bli glad om jag fick det. men vi får se, ska tänka lite mer, detaljer och så som jag måste bestämma mig för. måste bara se till så att jag hinner, så att jag inte står där en vecka innan och har kommit på först då hur jag vill ha det, för då är det lite kört ..

bäst just nu; what went wrong - blink 182


Kommentarer
Postat av: Josephine

är helt galen i malvalas nagellack, finns ju i alla möjliga snygga färger =)

2007-05-08 @ 22:29:30
URL: http://more.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0