fredag

212472-53

snodde den här bilden från sandra, ursprungligen från style.com. den här photoshooten med keira råder det delade meningar om, vissa tycker att den är totalt fantasilös och tråkig, och vissa tycker tvärtom .. jag tycker tvärtom. helt underbar. alla bilder är inte lika fina dock, men dom ovan tillhör mina favoriter ..
för övrigt så var igår världens största jävla skitdag någonsin. fy fan säger jag bara. allt gick fel. verkligen allt. allt allt allt allt. allt som möjligen kunde gå fel gick fel. så kan man sammanfatta dagen. tänker inte ens räkna upp allt skit med gårdagen, men tänk er bara liksom att varenda sekund av dagen gick åt helveta så har ni dagen i ett nötskal.
om jag har tråkigt senare under dagen så kan det hända att jag faktiskt skriver upp allt som gick fel. men då måste jag ha riktigt tråkigt.
så idag tycker jag ska bli en bra dag. en jävligt bra dag. för att kompensera att gårdagen var en sån jävla skitdag. hmm. först samhäll, historia (får tillbaks proven) och engelska. hm. äh.

Kommentarer
Postat av: Linn

Verkar som om alla hade en skitdag igår :O Including me!

2007-05-25 @ 14:08:45
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Cornelia

Hm, kan detta möjligen vara kusins blogg? =)

2007-05-25 @ 22:06:25
Postat av: Joline

Cornelia: Haha, det kan det mkt möjligen vara .. frågan är bara hur du hittade mej? =)

2007-05-26 @ 06:51:58
URL: http://inajoline.blogg.se
Postat av: Cornelia

Du vet, det går att söka folk på blogg.se...aldrig testat det? Såg nån som hette Joline, hm, vem kan det vara? Läs inte min blogg förresten, det står mest skit kan jag lova...haha =)

2007-05-28 @ 20:36:14
URL: http://cornet.blogg.se
Postat av: Ellis

Vackra bilder tycker jag också, Riktigt vackra:) Dock skulle de vara snyggare om de publicerades i höst, de känns rätt så höstiga:) Spec omslaget:)

2007-05-29 @ 19:48:23
URL: http://ellisellis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0