jackass

det är inte bara treor som har att göra nu, det är rätt körigt för oss med ... här är typ allting, skolarbete eller icke skolarbete, min almenacka är jäkligt fullklottrad kan jag ju säga.

vecka 18 (den här veckan)
mån - lediga
tis - lediga
ons - styrelsemöte
tor - nationellt prov i engelska, balmöte
fre - debatt om genetik i naturkunskapen

vecka 19
mån - prata om ls i s1, nationellt prov i franska, datakunskapsprov
tis - naturkunskapsprov, nationellt prov i matte 
ons -
tor -   
fre - nationellt prov i matte (åker till cypern!)

det är i alla fall dom närmaste veckornas skolarbete och sånt tjafs. sen är det massa andra grejer som händer, typ fotbollsmatcher, dansavslutningar, sofias födelsedag med mera. det är i alla fall roliga saker .. lite kul måste vi ha i allt det jobbiga. sen missar jag andra delen av det nationella provet i franska för att jag är i cypern då, vilket är jävligt illa, men jag kunde göra det när jag kom hem sa christina, mkt snällt. ska bli intressant (?) med balmöte imorrn, ska dit med louise .. bra att det är på haga i alla fall, så att vi slipper åka till kungsgård som vi måste göra typ varenda gång annars. och idaaag så ska jag på fotbollsmatch, haha. alex lag möter motala och alex lag getängen spelar ju då då i division 6 och motala i 2 .. som upplagt för storstryk med andra ord, ska bli mycket intressant o se, haha. dom får ju i och för sig fyra straffar för divisionsskillnaden, men ändå .. hmm. det ska bli kul  att se i alla fall, underhållning om inte annat. mycket folk skulle det tydligen komma också.

fy fasen vad skönt det ska bli i cypern. vi ska förmodligen bo på den grekiska sidan av ön, så då blir det grekisk mat också, lycka. eventuellt åka över och sova nån natt på den turkiska sidan, det är tydligen mycket billigare där vad gäller shopping och sånt ..
det är grey's idag och jag kommer missa det. hmm.

Kommentarer
Postat av: Jove

åh jag vill ju också till cypern någon gång :)

bloggar så sällan pga inspirationsbrist

2007-05-02 @ 19:55:05
URL: http://www.hallo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0