maybe oughta get back on track

ja, om man skulle försöka börja blogga lite igen då, har väl varit lite sådär med det. det typ obligatoriska cypern-inlägget dröjer kan jag bara meddela, haha, om jag ens orkar skriva om det .. lägger upp lite bilder snart i alla fall, tog några rätt fina bilder på stränder och så. annars rullar allt på som vanligt, kom ju hem i lördags morse vid sju, gick direkt och sov, gick upp vid ett, packade upp, åkta och jobbade, och åkte ut till lindö efter det. fick skjuts in till stan av en väldigt trevlig kille och vi snackade om lite allt möjligt och sen visade det sig att jag varit ihop med hans lillebrorsa. ugh. vaddå pinsamt. haha. men lite kul var det också, världen är så jäkla liten .. i söndags var det också jobb som gällde, kom hem sent och käkade lite och försökte plugga, men det gick åt skogen. jag insåg att det inte skulle bli något plugg den kvällen så jag gick och la mig istället, var så förbannat trött ..
idag skulle jag ha haft naturprov, men det lyckades jag smita undan på nåt konstigt sätt. peter måste ha glömt bort att jag skulle ha det. och det var var jag också gjorde. "glömde" bort det. får göra det imorrn dessvärre. hade franska nationella muntliga förut, gick rätt bra tror jag.



det är update det. mitt oh så spännande liv, höhö. not. men what the heck .. det skiter väl jag i, haha. idag bär det i alla fall av till friskis med vicky liksom på torsdag .. veckans roligaste pass, fy fan vad kul vi har då, haha. och så är det ifk - aik på torsdag 19.00, inte att förglömma. det går sjukt mycket bra filmer på bio just nu, på tal  om ingenting .. pirates of the caribbean, spider man, blades of glory, u name it. måste se nån av dom i helgen i alla fall, det lutar väl åt pirates, haha, orlando bloom-sucker som jag är.
speaking of bildserien så är adriana lima sjukt snygg.

Kommentarer
Postat av: Linn

Zodiac Joline, jag vill se Zodiac!

2007-05-21 @ 17:27:20
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Jove

Adriana är så vacker

2007-05-21 @ 21:16:40
URL: http://hallo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0