tjuvlyssnat at hagagymnasiet

gå in på tjuvlyssnat och läs tjuvlyssningen från allas våran egen datasal på hagagymnasiet, en av dom i alla fall. undrar vilka det var som sa det där. på nåt konstigt vänster känns det som att jag kan ha sagt det där. hmm. men det vill jag nog inte spekulera i, haha. vi säger att det inte var jag. och angående cred till sara nilsson, är det sara nilsson i ns3an?!

för öövrigt så är jag ganska så uttråkad. fast uttråkad på ett skönt sätt. riktigt skönt. typ som i att jag ska skita i att plugga idag. för jag orkar inte plugga om jag verkligen inte måste, och jag måste inte idag. däremot måste jag plugga matte i helgen för det är prov nästa vecka minsann.

fredag - pirates of the caribbean? med vem?
lördag - jobba 11.30 - 15.00
söndag - jobba 12.00 - 16.00
plus plugga rätt så mycket. förhoppningsvis.

sen utöver det här ska det väl umgååås som det brukas på helgerna. blir nog trevligt. men pirates alltså .. måste måste måste. till skillnad från sofia så är jag världens största sucker för pirates of the caribbean, sagan om ringen, star wars och matrix. typiska killfilmer enligt många, i alla fall starwars och matrix. men jag älskart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0