and they were on ..

image382





sandra & jag är wannabees. oh yes.
vi hade roligare innan hagafesten än under själva festen. som sög. så tack, men nej tack, inte hagafest igen. hade garanterat varit roligare om man varit onykter, olyckligt nog bestämde jag mig i fredags för att gå. fast på ett sätt var det nog bra också, med tanke på att det var typ 20 polisbilar vid skolan och att dom hällde ut all dricka. så hade jag lyckats fixa det i alla fall hade jag ändå blivit av med det. förstår dock inte hur folk kunde vara så jävla fulla när klockan knappt var nio. på vägen dit liksom. när vi väl kom fram fick vi stå i kö i en och en halv fucking timma och jag hade skinnjacka, jeans och tygskor på mig. i fem minusgrader. jag trodde jag skulle tappa mina tår. så nej, vi var inte speciellt taggade när vi kom in, efter att ha fryst arslet av oss i en och en halv timma. plus att folk var så jävla överkåta och desperata och det var fjortisar överallt och typ 70 % av folket där gick inte ens på haga.
ville bara åka hem och lägga mig i sängen. haha. roligare fester har man ju varit på, om man säger så .. vet inte vems fel det är egentligen riktigt, att det tog så förbannat lång tid att komma in. och det man möttes av därinne liksom .. små fjortisflickor och småpojkar som juckar mot varann och grovhånglar. verkligen överallt.
nej tack.

Kommentarer
Postat av: Sandra

we are sooo hot ;D

2007-11-26 @ 23:02:16
URL: http://zandralicious.blogg.se
Postat av: Linn

Probably the best wannabes in the world!

2007-12-04 @ 19:53:31
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0