chop chop mannen!

image364

ojoj. lord of the flies ska vara utläst till imorgon och det ska tydligen vara ett prov (wtf?) och jag har inte ens med mig boken hem. hmm. och åby bibliotek är stängt. och vi måste göra klart historian. ojoj. och jag är pank. superpank. skulle nog inte ha köpt glass för 150 kr i fredags. fredags var grymt trevligt för övrigt. massa one tree hill + ben & jerry's.

idag ska jag alltså;
- städa
- duscha och göra i ordning mig och inte gå omkring i pj's hela dan.
- göra historia

sen ikväll skulle det vara jättetrevligt att ha ett liv och kolla ännu mer one tree hill och kolla klart säsong fyra och äta ännu mer ben & jerry's. lutar åt caramel chew chew.


nu ska jag gå och lyssna på james morrison och städa mitt rum, puss!


Kommentarer
Postat av: Sofia

fredags var mys :D måste äta mer B&J snarast!

2007-11-11 @ 13:52:13
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Linn

Cookie dough, COOKIE DOUGH!
Fredag var myselipysigt, favorit i repris snart? :)

2007-11-11 @ 17:00:59
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0