dance

väldigt tradigt att dansen slutar kvart över nio, kommer hem tidigast halvtio, då ska jag alltså äta nåt, duscha, gå ut med hunden, plugga och så helst ha lite liv också. inte en chans att jag kommer i säng innan tolv. och imorrn börjar jag tio över åtta och pappa fyller år. hm.
än så länge har jag ätit. yay me. alltså har jag kvar;
- gå ut med hunden
- duscha (mamma och pappa kommer slå ihjäl mig)
- plugga franska och läsa lite i lord of the flies till engelskan
- ha lite liv och kolla på desperate housewifes som jag bränt ut. om jag hinner. och orkar. hm. denna punkt är ganska tvek.

i vilket fall kommer jag vara väldigt trött imorrn. är alltid jättetrött på tisdagar på grund av att dansen slutar så sent. men kul var det i alla fall, och jag fick min dress till slut, så jag ska glida igenom dan imorrn med den på. skönt.
gonatt folks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0