fifan vad skönt!

och sådäär så var historian klar. fifan vad vicky och jag har slitit med det. i några dar visserligen, men ändå. får nog skylla oss själva när vi gör helt andra saker under den månaden vi skulle ha jobbat med arbetet och sen får slita arslena av oss under några dagar .. aeeh, men det är värt det. jobbar bäst under press och slutresultatet blev jävligt bra vill jag lova. är grymt stolt!

på tal om historia så ringde min kära pappa till min historialärare för att fråga om det verkligen var sant att vi skulle ha så kallad kunskapsredovisning, aka prov på fredag, om imperialismen, som vi inte har pratat någonting överhuvudtaget om. vi fick ett papper idag där det stod, läs de här sidorna om imperialismen, svara på de här frågorna och se till att du kan de här begreppen, på fredag ska du vara förberedd för kunskapsredovisning .. wtf .. men jag kan lugna den del av klassen som läser det här att det inte var kunskapsredovisning = prov, utan vi skulle diskutera frågorna. so don't worry, be happy!

Kommentarer
Postat av: Sandra

guuuuu'vilken tur! annars skulle jag gått in i väggen :O

2007-11-12 @ 19:04:15
URL: http://zandralicious.blogg.se
Postat av: Amanda

Har du din pappa som historia lärare? Eller har jag fattat fel? :P

2007-11-12 @ 20:35:20
URL: http://backhaus.blogg.se
Postat av: Linn

Thank God. I love your dad right now! :D

2007-11-12 @ 22:07:54
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0