fredagskvällen

det blev väldigt spontant att gå på maskerad igår med emma och felicia. bestämdes väl runt en fem eller nåt att jag skulle med, haha. då var det bara att fort som attan komma på nåt att ha på sig .. eeh. det blev i alla fall nåt slags skolflickeliknande sak, med rutig kjol, vit skjorta, svart slips och håret i två tofsar. alla var så sjukt kreativa, grymt roligt att verkligen alla var utklädda. emma var nån slags egyptisk gudinna med lång guldklänning och smycken i håret och värsta sminkningen och felicia var nån slags hulahuladansös eller nåt (vi kom aldrig riktigt fram till vad hon var). några bilder kommer eventuellt senare. grymt roligt var det i alla fall! mindre roligt att jag var tvungen att jobba idag ..

funderar på vad man ska göra ikväll, vi får gäster och då har inte jag nån lust att vara hemma. hm. samtidigt är jag väldigt trött och borde typ vara hemma eftersom jag jobbar imorrn igen .. aah. vi får se.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Verkar som en toppenkväll :) (nehej jag är inte bitter ;)) hoppas du hade det bra på jobbet, puss!

2007-11-04 @ 17:58:14
URL: http://rocknrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0