hagafest

det är hagafest imorgon. och jag ska tydligen gå tror jag. pontiak kommer dit. funderar på om han är värd 120 kr. för jag skulle ju trots alla vara omgiven av alla de fjortisar som går i ettan det här året och det kändes inte alltför kul. jag, vicky, linn, sandra och fia - och så pontiak och fjortisarna i ettan. men sen sa viktor att det var rekordmånga tvåor och treor som köpt biljetter och att biljetterna hade sålt slut. då kändes de där 120 kronorna inte riktigt lika bortkastade. så jag tror jag går. har ju trots allt en reserverad biljett och då kanske man skulle då och casha ut den, liksom.

Kommentarer
Postat av: Vicky

men kom igen fan du skaaa gå!! ;)

2007-11-22 @ 22:17:28
URL: http://rocknrose.blogg.se
Postat av: Linn

Men vaddå, menar du att vi inte skulle platsa bland fjortisarna Joline? ;)

2007-11-22 @ 22:32:11
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0