jul!

image397

mindre än en månad kvar till jul. det känns som att det kommer bli en mysig jul, även om den kommer bli jobbig också. vi har börjat pynta huset nu, mamma har satt upp julgardinerna och hon gjorde precis pepparkaksdeg, så hela huset luktar av ingefära och kardemumma nu. frysen är full med lussebullar, mja, saker är som dom ska vara vid den här tiden på året.

som vanligt har jag tänkt att baka en hel massa grejer till jul, för mamma gör bara lussebullarna och pepparkaksdegen. ska göra kola, saffrans och kryddskorpor, chokladtryfflar och annat julgodis :]

jag har nästan köpt klart alla julklappar och är faktiskt i överlag väldigt nöjd med vad jag köpt. känns bra att vara ute i god tid för en gångs skull, haha. känns bra att ha lite tid på sig, man hinner göra lite extra fancy paket och kanske klura ut några mer grejer .. lite skumt, men det känns nästan roligare att ge saker än att få. jag kanske börjar bli gammal?

Kommentarer
Postat av: Linn

I så fall håller jag också på att bli gammal Joline ;) Och jag ser fram något enormt emot my very FANCY paket ;)

2007-11-27 @ 20:55:26
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Linn

...och just det: bli frisk NU! Mitt hjärta är fortfarande helt krossat efter att min heta lunchdate svek mig !

2007-11-27 @ 20:58:37
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: mickis

ingenting mot mig men jag blir så förbannad ändå :/ skrivit ett idiotiskt anonymt brev är väl vad jag kan säga iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0