polly :]

image375

jag är verkligen en sucker för polly, det finns typ inte ett godis jag tycker är godare. har verkligen växt upp med det, för varje fredag när det var fredagsmys hemma när jag var liten så köpte vi alltid, alltid, chips och så polly. aldrig nåt annat godis. om, gud förbjude, nån skulle köpt nåt annat än polly som godis till fredagsmyset så blev den personen utfryst i en vecka ungefär.

i alla fall, jag köpte igår polly x-mas edition. de små godisarna har smak av saffran, glögg, kanel, knäck, vanilj och marsipan. det är väldigt spännande att sticka ner handen i påsen kan jag lova. sen blir det väldigt intressant när man stoppar godisen i munnen. man måste vara ganska modig om vi säger så. saffran och glögg, hm ..marsipan smakar också väldigt speciellt. men prova ska man ju!

Kommentarer
Postat av: Linn

Polly med MARSIPAN!? Måste provas omedelbart!

2007-11-24 @ 20:50:19
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: emma

nej men själva december månad.

2007-11-26 @ 10:55:19
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0