thomas sabo halsband

image366

otroligt generösa lolita lottar ut armbandet ovan och jag skulle vilja vinna det bland annat för att i alla fall tre av berlockerna på armbandet är skor och väskor, och är det något jag är helt galen i är det skor och väskor! har letat som jag vet inte vad i hur många år som helst efter ett berlockarmband som är klassiskt och av silver, och så hittar jag detta otroligt vackra armband, med väskor och skor som berlocker, åh. känns bara så jag, det är ett smycke som jag skulle ha på mig hela tiden, det är stilrent och jag har alltid föredragit silver, trots den stora guldboomen för några år sedan.

armbandet skulle bli mitt lyx i vardagen, för jag skulle aldrig ha råd att köpa ett så dyrt armband med de pengar jag får, och jag kan lova att det skulle smycka min handled varje dag, vardag som fest!

www.lolita.blogg.se (länkarna fungerar av någon konstig anledning inte!)

Kommentarer
Postat av: Cissi

vilket sött armband, jag föredrar faktiskt också silver framför guld.

2007-11-14 @ 12:50:20
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0