ujujuj

jag kan verkligen inte ta mig samman! borde ha panik över matten och plugga huvet av mig men jag gör liksom inte det, aooh får sån ångest för det. matteprov på torsdag, har inte pluggat nånting. funderar på att skylla på tillfällig blackout när provtillfället väl kommer. det funkar väl?
vad har jag gjort istället? sovit har jag gjort idag. igår .. gjorde jag typ ingenting. dansade. pluggade matte gjorde jag inte. plus att jag har psykologiprov på torsdag. plus att jag och vicky måste lämna in vårt historiaarbete på fredag. och vicky är sjuk.
hur fan ska detta gå ihop sig?


Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag har panik över att jag borde ha panik :/ Men jag är iallfall frisk nu, tur att det var matförgiftning och inte magsjuka ^^ puss

2007-11-07 @ 12:28:39
URL: http://rocknrose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0