belgien imorgon!

imorrn åker vi till belgien, amagad. jag har en ungefär tusen saker att göra idag, ungefär i den här ordningen.
- gå upp och äta frukost
- duscha och göra mig i ordning
- ringa till vicky, träffa henne
-
packa (!!!)
- åka in till stan, köpa choklad som ska med imorrn, köpa mascara på hm, ev. köpa vit skjorta, svart kjol och svarta pumps och lite annat småtjafs
- eventuellt också ta en sväng till myrorna och köpa några tjocka tröjor som jag kan ha med mig
- måla naglarna
- skriva ett inlägg här om en grej som jag har tänkt på ett tag
- skriva i min rosa bok om samma sak som ovan fast mer privat och bara få det ur huvudet
- fixa lite shoppingtips för bryssel och ta reda på några uteställen och addresserna dit ..
oooh glömde ju det viktigaste!
- baka dumlekakor ^^



om det finns tid
- bränna ut oc eller desperate eller nånting i alla fall
- se klart senaste grey's avsnittet
- se klart hairspray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0