bullar bullar

image195


haha, har haft den här rubriken förut, den ligger i arkivet så att säga. jag måste tydligen tycka om bullar. tog lite kort på min kanelbulle och mitt te à linn, hehe. jag tycker för övrigt inte ens om kanelbullar speciellt mycket. äter den där bara för att mamma och pappa köpt den. men liksom, varför finns det inte då kardemummabullens dag? eller vaniljbullens dag? eller chokladbollens dag, eller varför inte kladdkakans, chokladbiskviens, eller muffinsens dag? det skulle minsann vara nåt. nej, istället har vi kanelbulledagar, våffeldagar och semmeldagar. förstår ingenting.

Kommentarer
Postat av: Josiee

bullar..mumma...vi gjorde tom kanelbulleglass igår:)

2007-10-05 @ 09:31:19
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Linn

"Tog lite kort på min kanelbulle och mitt té á la Linn", hahaha, älskar't!



Alltså, vad mysigt det kan vara att snoka lite i arkivet, jag blir ju alldeles nostalgisk :)

2011-06-01 @ 13:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0