hemma :]

aooow vad skönt att vara hemma. kom till norrköping cirka sju igårkväll efter en dags resande med mycket om och men på flygningarna. har inte gjort så mycket idag, bara sovit ut, packat upp och sen framåt eftermiddan träffade jag syster för en fika på fräcka och sen gick vi och såg stjärnstoft på bio. hade väl som sagt ganska höga förväntningar på den efter alla otroliga recensioner och så vidare, men nja. filmen var bra, kan nog kanske till och med säga att den var jättebra ur filmperspektiv, men jämfört med boken, njae. dom hade i filmen lämnat ute vissa saker som enligt mig är hur centrala som helst och jätteviktiga för bokens handling, och det var det jag störde mig mest på, satt liksom och jämförde boken med filmen också. störde mig på att victoria framställs så pass snäll som hon gör i filmen, hon är inte alls så i boken .. nåja. ska nog inte börja rabbla upp alla olikheter, då blir jag fast här ett tag.

har ett ganska späckat schema för veckan som kommer. matteprov, engelskaprov och psykologiprov efter lovet och vicky och jag måste göra klart historiaarbetet. aah.

för övrigt kommer det dyka upp ett väldigt långt belgieninlägg här inom den närmsta framtiden, med bilder och allt. det är så många som vill höra om det och se bilder, så jag gör det smidigt för mig och lägger ut allt här så får intresserade läsa istället, för det tar ett tag om jag ska berätta allt vi varit med om, några timmar ungefär .. vi har varit med om så otroligt mycket under den här veckan, vet liksom inte vart jag ska börja.

åt mina daimkakor förut som jag bakade kvällen innan vi åkte och som jag inte hann smaka och ah, fasen vad gott det är med daimkakor. ägg och juice har jag ätit idag också, så fruktansvärt gott efter att i över en vecka ha levt på en diet som bestod av nutella och rostat bröd.

nu ska jag kolla grey's och lite gossip girl. gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0