iiiiiiiiiiiiiiih.

image201
bortse från min skumma min. tack.

aaah. tempo på den här dan minsann. har gjort lite allt möjligt, slutade med att jag åkte in till stan sen - köpte en svart kjol på hm och lite smågrejer och sen två tjocka tröjor på myrorna, supermysiga. dom ska jag glida runt på slottet i, höhö.
sen har jag packat.  i världens största svarta resväska. det blev 23 kg till slut, och sandra hade 9 kg i sin väska. 9?! jag förstår verkligen inte. gick in på sas och såg att man fick ha max 20 kg. jäävlar. lastade ur massa saker och la det i handbagaget - men där fick det inte plats till slut så då fick jag ta min svarta weekend-bag som handbagage istället. där fick det plats. vägde stora resväskan och den väger nu ungefär 19.5 kg. känns något osäkert. kan typ garantera dock att handbagaget kommer väga mer än 8 kg nu. jag tror jag måste inse att jag inte kan ta med mig allting. men jag vill vill vill.
blir nog att gå upp runt en sju imorrn. vilket betyder att jag borde gå och lägga mig nu. vilket jag inte kommer, eftersom jag ine på långa vägar är klar med det jag skulle göra idag. kan stryka några saker dock ..
ooh just fan, ladda mp3n var det ja.

syns om en vecka babes, nu ska sandra och jag röja järnet .. ! ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Kom ihåg att du kommer shoppa i Bryssel med, så lätta på packningen lite till ;)

Och glöm nu inte att dricka lite körsbärsöl för min del också, ok? Pusselipuss bejb.

2007-10-20 @ 01:52:47
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0