lagomhelg

image199

trevlig helg, hugos i fredags och film igår med tjejerna. hugos var treeevligt men lagom skum kväll haha. träffade hur mycket folk som helst, bland annat malin som jag inte sett på evigheter =) igår på dan gjorde jag inget speciellt, var ute i skogen och sprang bara, haha. jag får mina springryck ibland, fast nästan bara på hösten. så ren och klar luft, mjukt och skönt att springa i skogen och massa gula, gröna och röda löv vart man än ser. sprang i ättetorpsskogen och då springer man dessutom vid vattnet ett tag, solen glittrade verkligen i vattnet och det var hur vackert som helst, aw. idyllen förstärktes av att jag sprang förbi ett kärlekspar som låg och myste vid vattnet på en massa löv under ett träd, hur fint som helst.

igårkväll var vi hos vickys syster och kollade film (hon var inte där dock) och frossade som aldrig förr. hmm. chips, dip, lakritspuck, kladdkaka, vaniljglass, läsk, lite godis, eeh behöver jag fortsätta? mätta blev vi alla fall. såg världens skummaste film, cash-back. handlade om en kille som efter att han och hans flickvän gjort slut inte kunde sova och tillslut gick det en månad som han inte sovit på .. till följd av detta kan han stanna tiden (fråga mig inte hur det gick till) och då klär han av massa tjejer deras kläder och målar av dom för han vill bli konstnär. eeeh. han börjar i alla fall också jobba nattskiftet på ett supermarket och träffar där en tjej som han faller för, men sen så blir det ju förstås struligt av att hans ex kommer och ska ställa till saker och ting. mycket speciell film. vi kände oss dock ganska intelligenta efter att vi hade sett den, hur nu det hänger ihop.
idag har jag bara pluggat hela dan. försökt plugga in ungefär en månads geografiarbete eftersom vi har prov på det imorrn. cirka 30 sidor. och det var bara tänkt att vara hälften av provet först. nåja.

nu är det bara två veckor kvar tills vi åker till belgien!

Kommentarer
Postat av: ulrika

Kul helg!
och det där såg mumsigt ut..

2007-10-08 @ 13:42:49
URL: http://colorelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0