personalfesten =]








det togs ganska mycket bilder under kvällen, ja! var skittrött den dan när jag kom hem från skolan, så gick och la mig o sov. vaknade tio över sju. det började sju. så jag gjorde världens rush och var inne vid typ kvart över åtta. dock hade de ätit, men det var det enda jag missade :] vi dansade och shakade så ni anar inte, hoho. lekte gjorde vi också, för övrigt tror jag att mitt lag typ förlorade (mathias, jag, annie, kenny, erik)? det var bland annat att man skulle rita något med spraygrädde, tugga 5 mariekex och vissla samtidigt, balansera en jävla bakpotatis på en flurrysked (?????) och så var det hela havet stormar också, haha. mycket trevligt måste jag säga, det måste fixas snart igen .. synd för ni som inte kunde komma, ni missade nåt :| tog en taxi sen med amelie, kändes ganska lyxigt att åka taxi på en tisdag, men dyrt blev det. men jaoo, kul hade vi minsann, vi donkenfolk! ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det verkar som ni hade väldigt kul! Skit tråkigt att jag missade det =/

2007-10-06 @ 18:24:12
Postat av: Erika

Härliga bilder :)

2007-10-07 @ 13:29:39
URL: http://erikahallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0