though you can see when you're wrong, you know you can't always see when you're right

galen förra vecka. galen vecka innan den veckan. galet. så kan man väl sammanfatta senaste tiden. men nu är det jobbiga över i alla fall, och det gick bra, mycket mycket bättre än förväntat på geografiproven med tanke på att jag inte gjort någonting på geografilektionerna den senaste månaden och istället panikpluggade dagarna innan proven. sånt känns bra!

den här veckan är, som linn sa, verkligen motsatsen till de senaste veckorna. skola i måndags, igår var vi i brevik med klassen, idag försvann alla lektioner så att jag blev ledig, imorrn skola och på fredag är det studiedag. två skoldagar på en vecka känns helt okej.
brevik igår var jättemysigt och roligt, kändes bra att vi äntligen (efter 1 och ett halv år) kom iväg tillsammans och gjorde nåt med klassen. det var samarbetsövningar hela förmiddagen som inkluderade att man knöt en ögonbindel runt ögonen mest hela tiden, bland annat skulle man gå en bana övanför marken med ögonbindel, ledd av de i sin grupp. scary shit. roligaste måste ändå ha varit blindlabyrinten, haha. man var två och två och så skulle den ena med ögonbindel gå igenom en labyrint och den andra skulle skrika vart man skulle gå. och inte gick man ensam heller, man gick väl en åtta personer samtidigt, så åtta personer med ögonbindlar i labyrinten, och åtta personer skrek då alltså på samma gång - lite svårt att höra vem man skulle lyssna på. skitkul syn, folk irrade runt med ögonbindlar i labyrinten med armarna rakt framför sig som zombies och gick in i träd och grenar och varann med jämna mellanrum, haha.
sen lagade vi lunch också, soppa med potatis, morötter, köttfärs och lök, det blev bra tillsut. och så på eftermiddagen yrade vi omkring i skogen i våra grupper, vet inte hur många gånger jag ramlade, haha. blev hur lerig som helst, men kul hade vi!

idag har jag gjort mest ingenting. borde göra en hel massa saker. typ packa, plugga matte, öva på belgien-pjäs, öva på iv-pjäs, repa ungdomsarbetslöshetsfakta, men det blir mest ingenting utav allting.

imorrn blir en lite smått jobbig dag i jämförelse med resten av veckan ..
8.10 - 09.30 - iv, uppspel av pjäsen
10.00 - 10.40 - matte
11.00 - 12. 10 - gympa
då slutar skoldagen, men på femtio minuter ska sandra och jag duscha och göra oss i ordning, äta och ta oss till de geer. hej omöjlighet liksom. men det går nog .. kanske ..
13.00 - ? - sista prep-mötet inför belgien, aah
17.00 - 22.00 - jobba
och sen hem och sova och på fredag ska jag bara packa och ta det lugnt och förbereda mig. baka dumlekakor ska jag ju göra på fredag också! inte att förglömma.

måste förmodligen fixa lite grejer mellan mötet och jobbet, eventuellt köpa lite grejer på stan inför resan. egentligen behöver jag köpa,
- foundation
- rouge
- mascara (den nya från face var vattenfast upptäckte jag, stod ingenstans på den, gah)
- liten neccessär
- svart enkel kjol
- snygg vit skjorta
- svarta vanliga pumps med typ 5 cm klack
- bodybutter

och ickebelgiensaker; dans/gympaskor och träningsbyxor. eeh. och en jacka/kappa. hm. det går inte riktigt ihop sig det här förstår ni!

för övrigt har jag fått sjuukt lite tider i november vilket innebär att jag kommer tjäna väldigt lite pengar. och det är snart jul. vilket innebär att man ska köpa julklappar till alla man känner ungefär, hej och hå. men ja. i bryssel ska jag shoppa lite i alla fall! får inte äta så mycket så blir det pengar över från matpengarna också, hehehe ..

nu ska jag måla naglarna och sen kommer bella och vi ska umgåås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0