<3

image166

aooow vad länge sen det här var.
känns som att skolan har dragit igång på riktigt nu, börjar bli lite smått jobbigt, tvåan har jag hört av många ska vara jobbigast, så det känns som att vi har ett tufft år framför oss nu ..
dansen i måndags var helt galet rolig, fy fasen vad man längtar till de där passen, så roligt så det finns inte.
träffade emma igår, vi satt i tre timmar och fikade och pratade, haha. var hur mysigt som helst. sen kom syster och visade nya frisyren (hon härmar mig typ jämt nu för tiden, för säg en fem år sen så var det helt tvärtom) så nu ser hon typ ut som mig med enda skillnaden att jag har hellugg och hon sne.
igår och idag vareee skolfoto också. på tal om inget.
har verkligen inget intressant att skriva om.
så idol och heroes nu. hajdo.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hoppas skolfotot blev bra Pralinen :) Men det tror jag nog :)

2007-09-21 @ 21:11:52
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Gelix

tvåan hade jag också hört skulle vara värst, sedan började jag trean och insåg att det var fel. Speciellt med tanke på att hagas lärare tycks sakna förmågan att planera.

2007-09-21 @ 22:57:02
URL: http://www.gelix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0