hairy värre



sådär lång har min lugg blivit. och sådär kort är mitt hår. usch. därför jag har det uppsatt hela tiden. fast på de där bilderna ser det faktiskt okej ut, för som resultat av att jag haft håret uppsatt hela dan skapades någon slags konstig volym o lite lockar o sånt, andra än mina vanliga (plattade) alltså.
ikväll blir det bioo, på smällen. jag har precis målat om naglarna för sjuttioelvte gången, och duschat och nu måste jag nog kanske lägga på ett kol .. eller nåt. måste hinna platta håret och greja. och äta. oxfile, pepparsås och hasselback. underbart.
jag skulle ju baka bullar också. fan. som vi skulle ha med oss imorrn på våran höstutflykt. bullar och varm choklad o termos. och sitta bland löven och i alla fall låtsas som att vi tycker om hösten lite.
men det går ju inte utan bullar. nåja. det löser sig. nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0