Bara nonsens

image882
Sommar!

- MVG till slut i Psykologi A, känns bra.
- Skrev grymt jobbigt historiaprov i tisdags, men det kändes i alla fall som att det gick riktigt bra. Satt i en och en halv timma liksom de flesta andra och skrev så att pennan glödde, ändå kändes det som att man inte hade tid att skriva allt man ville.
- Går på teorikursen på körskolan nu, fjärde tillfället idag och första körlektionen imorrn!
- Är ledig i helgen för första gången på hur otroligt länge som helst.
- Lyssnade på en del av treornas projektredovisningar i eftermiddags. Förvirrande, inspirerande och beslutsångesgivande.
- Geografiarbetet slutade i måndags och vi blev ändå rätt nöjda med bloggen till slut.
- V och jag åt pizza och låg däckade i min säng och kollade på Gossip Girl igår. Helt okej sätt att fördriva en onsdag ...
- Hängde med ut till Lindö i tisdags och vi frossade i ostbågar och cookies. Det känns inte som att hela den här nyttighets/hälso-grejen är min grej riktigt.
- Merry Happy med Kate Nash är riktigt bra.
- Nationella prov i Engelska B på måndag ..
- Vi tittar för övrigt på The Colour Purple på engelskan samtidigt som folk gör prov. Riktigt bra film.
- Anna kommer hem snart! (nåja)
- Ska gå på dop på lördag och lyssna på min syster sjunga och Jonte spela, och ska träffa min Emsii imorrn!
- Har gått omkring med en klump i magen idag efter att ha ringt cirka 7 gånger utan att ha fått ett svar ..  Det löste sig sedan som tur var.
- Jag vill ha en iPhone!
- Min kalender är fortfarande borta, undrar vart fan den har tagit vägen ...
- Jag har franskaläxa tills imorrn och jag funderar på om jag kanske borde anstränga mig lite mer för att få det betyg jag vill ha.
-  Borde kanske kolla upp lite alternativa utbildningar om jag inte kommer in på den jag vill. Borde också börja öva typ nu inför högskoleprovet om jag ska ha chans att få bra och borde kolla intagningssnitt/poäng från förra året för att se om jag överhuvudtaget har en chans att komma in.
- Vi fick sockerkaka idag på IV:t, trevligt iniativ.
- Blev uppriktigt sagt förvånad över ett visst ämnesomdöme som jag fick idag, trodde inte riktigt att det låg till så och blev ganska besviken. Men vad gör man? Kämpar in i det sista? Jag vet inte.
- Måste ändra mina valbara kurser. Filmkunskapen blir inte av (!!!) och jag ska välja bort Idrott och hälsa B, lägga till datakunskapen som vi redan läst och välja till Miljöpolitik, som däremot blir av. Måste bara få tag på Patrik som är omöjlig att få tag på ..
- Träffade Bella och Selena på bussen hem och vi hade en ganska intressant diskussion om trekanter, haha ..
- Undelatjävlarna är fortfarande lika jobbiga, pardon my french
- Personalfest nästa vecka, trevligt!
- Blev bjuden på en stor 18-årsfest häromdan också, det kan nog bli riktigt kul.
- Don't forget, det är röd dag imorrn på Haga!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh! Grattis, jag såg allt när ni satt där i kuvösen och snackade betyg, du och psykologiläraren. Skönt!

Hur gick egentligen röddagen?! Förväntar mig en fin liten redogörelse :D

2008-04-12 @ 21:20:47
URL: http://louisewallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0